ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ CROSSFIT В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24195/olympicus/2023-1-2Ключові слова:
CrossFit, фізичний розвиток, освітній процес, інноваційні засоби.Анотація
Сучасне суспільство вимагає розширення індустрії фітнесу та вдосконалення фітнес-технологій. Виходячи із цього, пошук ефективних форм та змісту фізичного виховання у закладах вищої освіти, які б сприяли підвищенню рухової активності, фізичної підготовленості й інтересу здобувачів до занять, є провідним напрямом удосконалення системи фізичного виховання. Мета – підвищення ефективності підбору методів і засобів CrossFit для підвищення рівня фізичної підготовки в умовах освітнього процесу. Методи роботи: у роботі були застосовані методи теоретичного рівня дослідження: аналіз, індукція, дедукція, систематизація й узагальнення науково-методичної літератури, документів та інформаційних ресурсів мережі «Інтернет» із досліджуваної проблеми. Результати: заняття з використанням методики дає позитивні результати та сприяє успішному розвитку фізичної підготовленості. Позитивними особливостями системи можна вважати її універсальність, яка полягає у використанні широкого кола тренувальних засобів, а також у можливості вибору потрібних режимів тренування для вирішення конкретних поставлених завдань. У статті розглянуто підходи науковців до розгляду ефективності CrossFit як системи інтенсивної фізичної підготовки, а також можливих негативних наслідків.
Посилання
Федечко О., Сіренко Р. Застосування засобів системи CrossFit у фізичному вихованні студентів. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : збірник наукових праць / гол. ред. В. Костюкевич. 2016. С. 190–194.
Круцевич Т., Пангелова Т. Сучасні тенденції щодо організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах. Спортивний вісник Придніпров’я. 2016. № 3. С. 109–114.
Лоза Т., Єременко Н. Кросфіт в основі фізичного виховання студентів ВНЗ. Сучасні проблеми фізичного виховання і спорту різних груп населення : матеріали XVII Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених. Т. 1. Суми, 2017. С. 86–89.
Засоби кросфіту в системі секційних занять фізичним вихованням студентів закладів вищої освіти / І. Степанова та ін. Актуальные научные исследования в современном мире. 2018. Вип. 4 (36). Ч. 6. С. 88–194.
Степанова І. Організаційно-методичні засади рекреаційно-оздоровчої рухової активності різних груп населення : навчальний посібник. Дніпро : Інновація, 2016. С. 194.
URL: http://journal.crossfit.com/2015/01/fit-to-teach-episode-9.tpl.
URL: http://journal.crossfit.com/2015/01/fit-to-teach-episode.tpl.