СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕНДЕНЦІЇ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Геннадій Васильович Кучеренко Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» https://orcid.org/0000-0002-4516-8873
  • Софія Володимирівна Воробйова Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» https://orcid.org/0000-0001-8189-7427
  • Андрій Олексійович Богатов Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» https://orcid.org/0000-0002-9460-1987

DOI:

https://doi.org/10.24195/olympicus/2024-2.16

Ключові слова:

індивідуалізація навчання, інтеграція технологій, ігрові методики, інклюзивна освіта, соціальна взаємодія, екопедагогіка.

Анотація

У статті описано сучасні світові педагогічні тенденції у фізичному вихованні здобувачів вищої освіти, які відображають інтеграцію нових методик та технологій, спрямованих на підвищення ефективності та мотивації до занять. Індивідуалізація навчання у фізичному вихованні є важливим аспектом, спрямованим на врахування унікальних характеристик кожного здобувача освіти. Цей підхід дозволяє максимально ефективно використовувати заняття та підвищити мотивацію студентів. Інтеграція технологій у фізичне виховання здобувачів вищої освіти є однією з найбільш значимих та інноваційних тенденцій. Комплексний підхід у фізичному вихованні студентів наголошує на інтеграції різних аспектів здоров’я та благополуччя, щоб створити більш всебічну та ефективну освітню програму. Ігрові методики та гейміфікація у фізичному вихованні здобувачів вищої освіти стали однією з провідних тенденцій завдяки своїй здатності підвищувати мотивацію, залученість та задоволення від занять. Інклюзивна освіта у фізичному вихованні спрямована на створення умов, за яких кожен здобувач освіти, незалежно від фізичних можливостей, може брати участь у заняттях та отримувати від них користь. Соціальна взаємодія в контексті фізичного виховання здобувачів вищої освіти відіграє важливу роль у розвитку навичок комунікації, співробітництва та командної роботи. Включення до програми фізичного виховання студентів занять на свіжому повітрі допомагає урізноманітнити тренувальний процес, знизити стрес та покращити настрій, а також сприяє кращому засвоєнню матеріалу завдяки зміні обстановки. Організація походів та кемпінгів для здобувачів вищої освіти надає можливість не тільки для фізичної активності, а й для розвитку таких навичок, як орієнтація на місцевості, робота в команді, управління ресурсами та прийняття рішень в екстремальних умовах. Ще одним новим напрямом освіти є екопедагогіка, метою якого є формування в здобувачів освіти екологічної культури та відповідального ставлення до навколишнього середовища. Загалом, ці тенденції вказують на широкий спектр можливостей для покращення якості фізичного виховання студентів та їх загального благополуччя.

Посилання

Безверхня Г.В. Педагогіка фізичного виховання. Умань, 2013. 72 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-12

Номер

Розділ

Статті