ПРОГРАМА РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ФІТНЕС-РЕКРЕАЦІЇ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24195/olympicus/2023-3.12

Ключові слова:

фітнес-рекреація, рухова активність, рівень фізичної підготовленості, експеримент, особливості студенток.

Анотація

У статті розглядаються основні можливості використання сучасних програм в процесі занять зі студентами. Нові програми фітнес-рекреаційної рухової активності стали закономірним результатом пошуку ефективних шляхів забезпечення доступної для широких верств населення організованої фізичної активності заради зміцнення здоров’я. Аналіз світового досвіду та результатів низки наукових досліджень переконує, що ефективним напрямом підвищення рівня рухової активності різних груп населення в Україні може стати створення та впровадження у систему фізичного виховання молоді і дорослого населення різноманітних популярних фітнес-програм оздоровчого, кондиційного та спортивного напрямів як найбільш універсального виду фізичних навантажень. Рухова активність як складова навчально-виховного процесу вирішує освітні, виховні, лікувально-оздоровчі і корегувальні завдання. Заняття оздоровчою руховою активністю сприяють: оволодінню власним тілом; розвитку просторово-часових відчуттів; розвитку координаційно рухових умінь і навичок; формуванню довільної регуляції; створенню функціонального ресурсу діяльності особистості. Метою нашого дослідження було вивчення рухової активності та фізичної підготовленості студенток університету. Аналізувалися дані щодо загальної характеристики фітнесу в системі фізичного виховання молоді та засобів підвищення рухової активності студентів закладів вищої освіти. В роботі спостереження використовувались, методи педагогічного контролю в процесі оволодіння студентами навичок фітнес-рекреації, педагогічний експеримент, аналіз та узагальнення літературних джерел, тестування фізичної підготовленості. У дослідженні взяли участь 28 дівчат, які відвідують заняття. Усі учасники пройшли випробування фізичної підготовленості. Проаналізувавши отримані результати, можна дійти висновку, що студентки демонструють задовільний рівень рухової активності і фізичної підготовленості.

Посилання

Андрощук Н. Основи здоров’я і фізична культура (теоретичні відомості). Тернопіль : Підручники і посібники, 2006. 160 с.

Круцевич Т.Ю. Рекреація у фізичній культурі різних груп населення: навч. посібник. Киів : Олімпійська література, 2010. 370 с.

Олексієнко Я.І. Фізична рекреація студентів вищих навчальних закладів : навч. метод. посіб. Черкаси : ЧНУ імені Б. Хмельницького, 2017. 108 с.

Мухін В.М. Фізична реабілітація. Киів : Олімпійська література, 2000. 422 с.

Товт В.А. Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності: навчальний посібник для викладачів і студентів. Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», «Говерла», 2015. 88 с.

Синиця С.В. Оздоровча аеробіка. Спортивно-педагогічне вдосконалення : навч. посіб. Полтава, 2010. 244 с.

Суббота Ю.В. Оздоровчі рухові програми самостійних занять фізичною культурою і спортом. Практичний посібник. Випуск 1. Київ : КНЕУ, 2007. 164 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-06

Номер

Розділ

Статті