ПРОБЛЕМИ СЬОГОДЕННЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У СПЕЦІАЛЬНІЙ МЕДИЧНІЙ ГРУПІ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24195/olympicus/2023-2-11

Ключові слова:

урок фізичної культури, фізичне виховання, спеціальна медична група (СМГ).

Анотація

У статті розкрито основні проблеми фізичного виховання у спеціальних медичних групах у закладах загальної середньої освіти. Мета – ознайомлення із сучасною проблематикою цього питання в системі закладів загальної середньої освіти, визначення засобів і методів його вирішення. Методи роботи: у роботі були застосовані методи теоретичного рівня дослідження: аналіз, порівняння, систематизація й узагальнення науково-методичної літератури, документів та інформаційних інтернет-ресурсів із досліджуваної проблеми. Результати: фізична культура входить в освітній стандарт як один з основних предметів. Значущість фізичної культури проявляється в поліпшенні та підтримці здоров’я. Фахівці зазначають, що в умовах сучасного довкілля в дітей вкрай низький рівень здоров’я та фізичної активності. Роботі з учнями, що за станом здоров’я були віднесені до спеціальної медичної групи (СМГ), належить одне з важливих місць у реалізації завдань фізичної культури школярів у закладах загальної середньої освіти. Систематичні заняття фізичною культурою в системі закладів загальної середньої освіти сприяють розвитку фізичних якостей, а найголовніше, стабілізують і поліпшують стан здоров’я дітей різного віку. Висновки: теоретичний аналіз сучасних науково-методичних джерел засвідчив, що правильно підібрані методи та засоби впливу на організм дитини через фізичне виховання зміцнюють здоров’я дітей, поліпшують їх фізичний розвиток і емоційний настрій, що дуже важливо для дітей, яких віднесено до спеціальної медичної групи.

Посилання

Боднар І. Теорія, методика і організація фізичного виховання учнів спеціальної медичної групи : навчально-методичний посібник. Львів : Укр. технології, 2005. 48 с.

Бенедь С. Фізичне виховання дітей молодшого шкільного віку спеціальної медичної групи : навчально-методичний посібник. Луцьк : Надстир’я, 1998. 118 с.

Джасер Х.М. Ананзих. Реґламентація параметрів корегуючих занять фізичними вправами для школярів, що мають порушення постави, залежно від рівня їх фізичного стану. Молода спортивна наука України : збірник наукових праць ІІ Всеукраїнської наукової конфе- ренції. Львів, 1998, С. 108, 111.

Динейка К. Рух, дихання, психофізичне тренування. Київ : Здоров’я, 1988, 134 с.

Дуб І., Олицький О. Рухова активність і здоров’я дітей, які займаються у спеціальних медичних групах. Молода спортивна наука України : збірник наукових статей з галузі фізичної культури і спорту. Львів, 2001. Вип. 5. Т. 2. С. 213–216.

Малишева О., Самохіна Л. Фізична культура у спеціальних медичних групах. Роль фізичної культури та спорту у встановленні та зміцненні генофонду України : матеріали Всеукраїнської студентської наукової конференції. Полтава, 2003 С. 6–8.

Язловецький В. Фізичне виховання учнів з відхиленнями у стані здоров’я : навчальний посібник. Кіровоград : РВВ КДПУ імені В. Винниченка, 2004, 352 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-25

Номер

Розділ

Статті